søndag 14. september 2014

Skjorte og jakke kort


Har laget et skjorte og dress jakke kort til min nevø som snart skal stå til konfirmasjon.
Det var morsomt å lage og det har blitt flere slike kort :)

På jakken har jeg festet på 3 knapper og jeg har svertet kantene på lommene med Distress Ink.


Jeg har brukt hvit Bazzil kartong til skjorten, blå kartong til jakken.
Vesten har jeg brukt mønsterark fra Maja Design, "Walking inn the Forest."
Som knapper på vesten har jeg brukt vanlige blanke brads.

Jeg har brukt "Moonstone brads" til å feste tørklet i halsen med.

Som tørkle har jeg brukt ett bånd i oker som jeg har tatt vare på fra en embalasje. 
Tror det var fra en skjokolade eske. 
Lurt å ta vare på, man vet aldri når man kan få brukt for det :)


På innsiden av skjoten har jeg brukt samme mønsterarket som på vesten, 
"Walking in the Forest" fra Maja Design.

Jeg har laget en pengelomme i det ene hjørnet og har brukt stempel fra Norsk Stempelblad AS.
Som skrivefelt, der en kan skrive en hilsen har jeg brukt hvit kartong stanset ut med 
Spellbinders "Scalloped Labels one"







Ingen kommentarer: