onsdag 22. april 2015

Bryllupsboks

 På selve boksen har jeg brukt hvit Bazzill kartong.
Mønsterark er fra Pion Design, 
"Vintage wedding - Forever and always"
Under mønsterarket har jeg brukt Bazzill "French Vanilla"

På to av sidene utvendig er det tekst fra Kort & Godt som er stemplet 
på ramme, stanset ut fra dies fra Spellbinders.

På de to andre sidene har jeg pyntet med sommerfugler
 fra Storyteller.


 Kaffeservietten og blomstene er fra Wild Orchid Crafts.
Perlene, de enkle og stempelet er fra Kort & Godt.
Perletråden og ringene er kjøpt hos Scrappiness.


Inni boksen har jeg gjort samme som på lokket,
limt blomster på en kaffeserviett. Her har jeg lagt perletråd
som pynt oppå blomstene.
 

På to av sidene inni boksen er det tekst fra Kort & Godt.
De to andre sidene er det et bilde av brudeparet
og på motsatt side er det plass til å skrive
 en hilsen til brudeparet.




Deltar på disse utfordringene:

 Vintage utfordring - #100
Storyteller - #36 - Bruk blomster
Card and Scrap - #95 - Merkedager
 Scandinavia Paper fun - #4 -2015 - Vår bidrag
Nordsalten hobbyklubb - #115 - Vintage/Shabby chic



1 kommentar:

Kreativelena sa...

Fantastisk nydelig eske. Digger blomster oppsettet ditt, og ringene du bruker i :-)